poniedziałek, 26 października 2015

Nie ma takiej chwili jak dziś.

Cześć! 
Za oknami mamy już piękną złotą jesień, chyba najładniejszą od kiedy pamiętam.
Lubię tą porę ze względu na to jak pięknie jest w tedy, ale nie jak zimno bywa.
Dzisiaj od jakiegoś czasu była ładna pogoda, słoneczko i od razu chce się żyć.



Jak tam u Was kochani? Jak pierwsze oceny w szkole?
Powiem Wam, że u mnie jeszcze tak dobrze w sprawach szkolnych nie było.
W tym roku jako tako wzięłam się do nauki, staram się uczyć tak aby nie tylko umieć na sprawdzian czy kartkówkę, ale aby wykorzystać to kiedyś.
Iż jestem w ostatniej klasie gimnazjum, już trzeba by było myśleć co dalej.
Ale powiem Wam szczerze, że nie mam pojęcia do jakiej szkoły iść i na jaki zawód żeby było dobrze.
Jestem chaotycznym człowiekiem i mam słomiany zapał, chce czegoś przez dłuższy czas ale jak już to robię lub to mam to się mi to zaraz nudzi i stwierdzam, że nie jednak to nie było dla mnie.
Nie jestem z tego zadowolona i próbuję z tym walczyć, ale nie wiem czy dam radę.





Przez krótki czas wiele zmieniło się w moim życiu, od tragicznego wypadku *Świętej Pamięci Rafała*, wszystko zaczęło się sypać.
Powoli wszystko wraca do normy, ale już nigdy nie będzie tak jak było.
Nie mogę się z tym pogodzić i dalej nie wierzę, że go tutaj już nie ma.
Drugą sprawą jest nagła zmiana szkoły, na ostatni rok musiałam opuścić przyjaciół z którymi byłam przez dwa lata, odpuścić kompletnie treningi..
Nie było to łatwe, ale dzięki temu że to przeżyłam wstaję silniejsza.
 '' Różnie bywa różnie jest na codzień masz ten życia test
musisz przejść bo jak nie starania leżą na dnie
Wzloty upadki czas mi wiele wyjaśnił
żywot nie łatwy nie przewidzisz co się zdarzy. '' 
https://www.youtube.com/watch?v=plE2lvsXeZ0






I tu ląduje pytanie do Was:
CO BYŚCIE CHCIELI ZOBACZYĆ NA MOIM BLOGU?
O CZYM POST? 








JEŚLI TU JESTEŚ I TO CZYTASZ, ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD.
KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE DO DALSZEJ PRACY.
DZIĘKUJĘ.

ASK
TUMBLR
INSTAGRAM
FACEBOOK
SNAP - robaczek666

1 komentarz: